Å jobbe som vekter i Securitas er både meningsfullt og samfunnsnyttig. Som vekter forebygger du uønskede hendelser og bidrar til å skape trygghet i omgivelsene. Vektere er også ofte «først på stedet» når alvorlige hendelser som brann, kriminalitet eller akutt sykdom inntreffer Securitas er en stor organisasjon med mange spennende jobb- og karrieremuligheter. Vi er over 6000 medarbeidere i Norge, og vi er stadig på jakt etter nye medarbeidere. Securitas skal til enhver tid rekruttere de beste vekterne, men vi skal også være en attraktiv arbeidsgiver for personer med teknisk- eller sikkerhetsfaglig ekspertise, dyktige selgere og ambisiøse ledere PSS Securitas søker medarbeidere med positive holdninger, stor grad av serviceinnstilling, som er pliktoppfyllende og som er glad i å jobbe med mennesker. Arbeidsoppgavene til en ordensvakt er å ivareta oppdragsgivers interesser ved å yte service, kombinert med fokus på sikkerhet og forebygging Securitas AS i Leknes har behov for vekter i 50% stilling til ulike tjenester. Å jobbe som vekter i Securitas er både meningsfullt og samfunnsnyttig, og passer 5 dager side Søk etter nye Securitas-jobber. Godkjente arbeidstakere. Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 14.700+ jobbtilbud i Norge og utlandet
Securitas Norge består i dag av selskapene Securitas AS og Securitas Transport Aviation Security AS. Securitas AS er delt inn i to divisjoner Stajonære og Mobile tjenester. Les mer om Securitas. Vil du jobbe med salg og rådgivning hos Norges største sikkerhetsleverandør Securitas.no benytter informasjonskapsler (cookies) slik at vi kan yte deg bedre service. Er det mulig å jobbe med flere ulike tjenester samtidig? Det er fullt mulig å kombinere flere tjenestetyper på samme tid. De fleste vil imidlertid jobbe i en tjeneste av gangen Securitas gjør oppmerksom på at utdanningen ikke automatisk fører til ansettelse i selskapet. Ved senere søknad om stilling i et vaktselskap vil allerede tilbakelagt godkjent vekteropplæring gi en konkurransefordel i forhold til andre søkere. Hvordan er det å jobbe hos oss? Møt menneskene i Securitas
Securitas AS i søker nå etter vekter i fast deltidsstilling tilnyttet våre sikkerhetstjenester i Florø. Arbeidsoppgaver og arbeidstid er i henhold til turnus som vil variere mellom dag, kveld, natt og helg. Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier 14 ledige jobber som Securitas er tilgjengelig på Indeed.com. Deltid, Områdeleder, Salgsleder og mer
Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi passer på våre omgivelser, og vi hjelper til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere. Arbeidsoppgave Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere. Mobilt vakthol Securitas Direct ble grunnlagt i 1988 som en del av selskapet Securitas i Norge, og i 2006 ble Securitas Direct etablert som eget selskap. I 2014 skiftet Securitas Direct navn til Verisure AS. Tilkobling til vår egen alarmstasjon med overvåkning døgnet rundt, gratis vekterutrykninger og profesjonell installasjon er faste elementer i vårt alarmsystem
Du finner 157 ledige stillinger med søkeordet vekter på FINN Jobb. Søk blant alle typer jobber i hele Norge Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere. Arbeidsoppgaver. Opplåsing og stenging av sente STAVANGER: Vektere (deltid) Securitas: Vi er nå på utkikk etter engasjerte og selvgående vektere til 50% stillinger innen senter- og resepsjonsvakthold. Sentervakthold vil være vakter lørdager hos vår nye kunde Tastasenteret, som kombineres med vakter i ukedager innen resepsjonstjeneste. Vi ser etter en person med genuin in.. Du behøver ikke vekterutdanning for å jobbe som trafikkdirigent. relevant kurs og opplæring vil bli gitt. Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier ærlighet, vaktsomhet og hjelpsomhet
Hvis du overlever så vidt på 140 kroner timen, overlever du ikke ved å jobbe i Securitas. Jeg jobber i Securitas, har maks annsenitet og vaktledertillegg. Jeg har 126 kroner timen. Begynnerlønnen ligger rett over 100 kroner timen, om jeg ikke husker helt feil Å jobbe i Securitas krever at en er voksen, trygg på seg selv, tålmodig, fleksibel, løsningsorientert og at en trives i arbeid med og blant mennesker. Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet for yrket, modenhet og tidligere referanser Søk etter Securitas-jobber i Drammen. Godkjente arbeidstakere. Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 15.500+ jobbtilbud i Norge og utlandet
Søk etter Securitas-jobber i Norge. Godkjente arbeidstakere. Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 13.000+ jobbtilbud i Norge og utlandet Securitas: - Opptatt av å følge lover og regler. Securitas svarer konsekvent ikke på spørsmål fra pressen på telefon, men i en-epost til FriFagbevegelse understreker selskapet at «de er en seriøs aktør som er opptatt av at lover og regler følges både under en streik og øvrige omstendigheter» Jeg jobber som mobilvekter i Securitas, og jeg fikk jobben uten kurset. Ikke vet jeg hva som var galt med de andre søkerne, men det er ikke mitt problem For å bli vekter må du være dønn ærlig, ha så godt som plettfri vandel (ingen bryr seg om et par fartsbøter Internasjonalt er Securitas det nest største vaktselskaper i verden og er representert i ca. 50 land. Nokas opererer kun i Norden per i dag, så vidt jeg har fått med meg og i Norge er Nokas nå størst. Mtp hvordan det er å jobbe i de to vaktselskapene kan jeg egentlig bare svare for hvordan det er å jobbe i det ene
Anmeldelser fra ansatte ved Securitas om kultur, lønn, fordeler, frynsegoder, arbeidsliv, administrasjon, arbeidssikkerhet, med mer Securitas - Vekter. Finn drømmejobben gjennom KarriereStart.no - startsiden for jobb og karriere. KarriereStart.no. Startsiden for jobb og karriere. Ledige Stillinger 20.626 5.789 nye Arbeidsgivere Møt attraktive bedrifter Medlemmer 217.521 691 nye Magasinet Artikler og tips Portaler 1.555 Temaer. Tilpass innhold. Securitas jobb. PSS Securitas søker medarbeidere med positive holdninger, stor grad av serviceinnstilling, som er pliktoppfyllende og som er glad i å jobbe med mennesker. For å få jobb som vekter, er det krav om tilfredsstillende vandel. KONTAKT OSS Securitas er en stor organisasjon med mange spennende job
Å jobbe som resepsjonsvekter i Securitas krever at du er en omgjengelig og utadvendt person. Som kundens ansikt utad må du kunne opptre profesjonelt og imøtekommende selv i de mest stressende situasjoner. Du må være serviceinnstilt, og må kunne møte besøkendes blikk selv om du holder på med andre oppgaver Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitas-vekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi passer på våre omgivelser og vi hjelper til der vi ser behov. Vi tar alltid ansvar for din trygghet Securitas AS. Securitas er en kunnskapsleder innen sikkerhet med virksomhet i 58 land i Nord-Amerika, Europa, Latin-Amerika, Midtøsten, Asia og Afrika. Med mer enn 2000 avdelingskontorer og vel 370 000 medarbeidere utgjør vi en forskjell hver dag, året rundt
Søk etter Securitas-jobber i Akershus. Godkjente arbeidstakere. Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 16.100+ jobbtilbud i Norge og utlandet PSS Securitas er Norges største leverandør av godkjent ordensvakter og vektere til utelivsbransjen. Vi leverer også skjenkevakter til konserter og arrangementer over hele landet. Vi opplever en fantastisk vekst i PSS Securitas Hedmark og Oppland og søker derfor etter flere kandidater som ønsker å jobbe som vekter og ordensvakt i en spennende og utfordrende bransje
Vekteryrket passer godt for deg som er glad i å jobbe med mennesker og ønsker å gjøre hverdagen tryggere for dem. Vi har kunder over hele landet, både i privat næringsliv og offentlig sektor, og jobber hardt for å leve opp til den høye kvaliteten de forventer fra våre dyktige medarbeidere. Her kan du lese mer om hvordan du blir vekter Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi passer på våre omgivelser og vi hjelper til der vi ser behov. Vennligst benytt søknadsskjemaet som medfølger denne utlysningen Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere. Les om våre ulike tjenester her Securitas i Hammerfest har nå ledig flere både hel- og deltidsstillinger. Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov
Alle ledige Securitas Sikkerhet jobb i Norge. Finn arbeid og stillinger på Careerjet.no jobb-søkemotor for Norge Å jobbe som vekter i Securitas er både meningsfullt og samfunnsnyttig, og passer for deg som trives med varierte arbeidsoppgaver og liker å hjelpe andre. Nå søker vår avdeling i Ålesund etter flere.. PSS Securitas er Norges største leverandør av godkjent ordensvakter og vektere til utelivsbransjen. Vi leverer sikkerhetstjenester til konserter og arrangementer over hele landet. Vi opplever en fantastisk vekst i PSS Securitas Østfold og søker derfor etter flere kandidater som ønsker å jobbe som vekter og ordensvakt i en spennende og utfordrende bransje
Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitas-vekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere I PSS Securitas vil man oppleve å jobbe i et økonomisk trygt selskap, hvor de ansatte får det de har krav på. Vi har gode forsikringer, og også pensjonsordning for alle våre ansatte. Markedsledende. PSS Securitas er markedsledende på leveranse av ordensvakttjenester til uteliv og arrangement På Asker torg står Securitas-vektere i de karakteristiske gule vestene. De støtte alle opp om streiken. - Alle krava er viktige. Vi har vært et lavlønnsyrke altfor lenge, sier regiontillitsvalgt i Securitas, Dan Christian Torres Legaspi. Vekterne har i dag et natt-tillegg på 26 kroner i timen for å jobbe mellom klokka 21:00 og 06:00 Securitas Norge | 3,407 followers on LinkedIn | Ønsker du å jobbe i Securitas Norge? Se våre ledige stillinger på www.securitas.no | Securitas AS er det største og eldste sikkerhetsselskapet i Norge. Vi har vel 6.000 vektere ute i samfunnet og over 40 avdelingskontorer. I tillegg finner du Securitas på 44 lufthavner og 6 heliporter i Norge
Er vant med å jobbe natt, syns i tillegg tiden går mye raskere om nettene. Så sitter jeg med min egen laptop og kan i grunn gjøre akkurat det jeg vil, og mye av det jeg gjøre, blant annet å skrive, ville jeg brukt fritiden min på uansett, så jeg slår egentlig to fluer i en smekk ved å jobbe. Jeg skriver og jeg tjener penger ved å jobbe Takk for spørsmålene! Både jobb i Mattilsynet og jobb som dyrepoliti høres veldig spennende ut! Jeg søkte opp mattilsynet på utdanning.no og fikk en god oversikt over vanlige utdanninger blant de som jobber i Mattilsynet. Der fant jeg blant annet næringsmiddelteknikere, planteinspektører, kostøkonomer og veterinærer!Gjør samme søk selv for å få enda flere yrkesgrupper opp, og. Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom. Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere Securitas Jobs 2020. Searching for Securitas job or career in Norway?Welcome to CareerDP, your all in one easy to use job site that can assist you to any job search. We wish you a good luck and have a prosperous career
Securitas AS i Svolvær har behov for flere vektere i deltidsstilling til ulike tjenester. Å jobbe som vekter i Securitas er både meningsfullt og samfunnsnyttig, og passer godt deg 3 dager siden Vekter Leknes (deltid 50%) Lagre. Securitas. Leknes, Nordland. I tillegg har jeg fagbrev i Sikkerhetsfaget, og en intern 3-årig studie i Securitas med Sikkerhetsledelse. Hvordan ser en «vanlig» arbeidsdag ut for deg? - Nå har vi aldri like dager, for vi har så mange forskjellig oppdrag som melder seg i løpet av dagen. Variasjonen er stor og det gjør denne jobbe fantastisk
Hvordan bli tekniker hos Securitas? Det kan være mange veier inn i tekniker-yrket i Securitas. Les mer her: https://www.securitas.no/jobb-og-utda... Anders h.. Securitas AS i Svolvær har behov for flere vektere i deltidsstilling til ulike tjenester. Å jobbe som vekter i Securitas er både meningsfullt og samfunnsnyttig, og passer godt deg 26 dager siden Vekter Leknes (deltid 50%) Lagre. Securitas. Leknes, Nordland. Securitas Norge, Oslo, Norway. 11,342 likes · 25 talking about this. Securitas AS er et ledende sikkerhetsselskap i Norge med over 40 avdelingskontorer og 6.000 ansatte. Vi tar alltid ansvar for din.. Hei dere! Har fått tilbudt stilling som ordensvakt hos PSS Securitas i Hordaland. Det eneste som holder meg fra å signere, er vekterutdanningen. Har fått tilbud om kun å betale 5000,- for utdanningen. Men dersom jeg derimot stryker, må jeg betale 28.000,- fra egen lomme og ikke fått fullført utda..
Vektere møttes til streikemarkering utenfor hovedkontoret til Securitas i Oslo i midten av september. Mandag kveld kom Parat og NHO til enighet, mens LO-forbundet Norsk Arbeidsmandsforbund (NAF) fremdeles har cirka 2.000 vektere ute i streik Alle ledige Vekter Natt jobb i Norge. Finn arbeid og stillinger på Careerjet.no jobb-søkemotor for Norge «Securitas er en seriøs arbeidsgiver og samfunnsaktør som forholder seg til lov og avtaleverk. For oss er det viktig å opptre korrekt også i denne situasjonen. Vervet som hovedtillitsvalgt i Securitas er et 100 prosent frikjøpt verv, og i dette tilfellet er det korrekte å permittere hovedtillitsvalgt i samme andel som NAF har tatt ut medlemmer i streik - Vi er klare til å stå i kampen lenge! Dette handler vekterstreiken om Mohammed Rahman (36) synes det er umusikalsk av arbeidsgiverne å klage på at vekterne streiker, all den tid sjefen i Securitas tjener en vekter-årslønn i måneden. 1300 vektere har streiket i snart tre uker
Nå har vaktselskapene Securitas og Avarn Security permittert hovedtillitsvalgte midt i streiken. men vi har mange tillitsvalgte som gjør at vi kan fortsette å jobbe med streiken LØNNSOPPGJØR: Norges Arbeidsmandsforbund hadde ved 21-tiden imidlertid fremdeles ikke signert noen avtale med arbeidsgiverne, etter det NTB forstår. Den nye avtalen gir Parats vekterne et generelt tillegg på 4,50 kroner per time. I tillegg er kravet om økte tillegg for natt- og helg med 2 kroner per time innfridd, ifølge en pressemelding fra Parat - Må jobbe ræva av seg. Danielsen føler ikke at lønnsnivået gjenspeiler jobben de gjør. Han var blant dem som ble tatt ut i det første streikeuttaket 16. september, og streiken går nå inn i sin sjette uke Avdelingsdirektør Jørgen Ingebrigtsen i Luftfartstilsynet sier Securitas-vakten i Tromsø sonet en dom som ikke er forenlig med å jobbe som vekter ved en lufthavn. Les også: Sendte jagerfly. De ønsker bedre mulighet til å jobbe fulltid, ikke bare deltid. De vil ha bedre kompensert for å jobbe i helger og netter. I dag er nattillegget på 26 kroner per time, mens helgetillegget er på 46 kroner. De krever at lærlingene skal ha samme ordnede forholdene som de vanlige arbeidstakere har. Saken fortsetter under bilde